poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Post informacyjny, czyli co i jak



Nadszedł czas na post czysto informacyjny. Zaczęłam działać w dość wielu "dziedzinach internetu", przez co pora wszystko uporządkować. 


Poza blogiem prowadzę także Fanpage, na którym udostępniam wszystkie posty. Skończyłam z dodawaniem postów na mój prywatny profil (poza tym, ups!). Jeśli chcecie być na bieżąco,  po prostu powiększcie grono 100 olciaków, którzy mnie śledzą :)






Ostatnio można było zauważyć mój absolutny debiut na Youtube. Tam będę umieszczała moje przyszłe dzieła w dziedzinie filmu. Jestem totalnym świeżakiem i każde subskrypcję będą mile widziane! 




Dzielnie powiększam grono instagramowiczów. Mój Instagram nie jest zbyt bogaty, ale co tam! Można tam znaleźć zdjęcia, których nie dodaję  na Facebooka i bloga, ot taka różnorodność!






    

A każde inne sprawy można załatwiać ze mną za pośrednictwem mojego e-maila - pfff.whatever@gmail.com. W użytku są także wiadomości na Facebook'u.

►E-MAIL / FACEBOOK MESSENGER



Teraz już nie trzeba mnie ze świecą szukać!
xoxo, Aleksandra

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz coś oryginalnego i daruj sobie złośliwości :)
xoxo, Aleksandra