poniedziałek, 1 kwietnia 2013

kim w koncu jest ta olka?


Kim ja jestem? Często nasuwa mi się na myśl to pytanie i nigdy nie mogę znaleźć odpowiedzi. Nie jestem ani zbytnio wyjątkowa, ani oryginalna, a ,,blogerka" też ze mnie żadna. Postanowiłam trochę rozwiać te chmury niewiedzy, które otoczyły moich nielicznych czytelników *poeta* i  napisać coś o sobie. Ciekawostki, głupie sytuacje i przyzwyczajenia to wszystko w dzisiejszym programie!

1. Lubię widok mojej krwi w strzykawce, jednak podczas każdego pobierania krwi zamykam oczy, bo uważam, że wtedy ,,mniej boli".
2. Nie jestem zbytnio uzdolniona w sporcie (delikatnie powiedziane), mimo tego że mój tato gra w siatkówkę całe życie i prowadził treningi. Moja ,,niemoc'' głównie wynika z problemów z kolanami.
3. Gram na pianinie, mam też gitarę, ale jakoś mnie do niej nie ciągnie. 
4. Zawsze chciałam być łuczniczką i mieszkać w lesie (bez hejtów proszę).
5. Nie mogę jeść bitej śmietany, ani wąchać kadzidła w kościele, bo wymiotuję.
6. Moim marzeniem jest nauczyć się szyć, ale chyba mam dwie lewe ręce. Kiedyś wyszywając  żyrafę na technikę, przyszyłam sobie bluzkę... 
7. Przez rok chodziłam na judo i byłam rzucana na matę przez pięć razy większych chłopców. 
8. Gdy wracam z kuchni, bądź łazienki zawsze biegnę po schodach i bardzo tupie nogami, bo to odstrasza duchy, potwory i złodziei. 
9. W przedszkolu bawiliśmy się w jednorożce i myśliwych, zostałam złapana, przez co uderzyłam nosem w podłogę, rozcięłam go i do tej pory mam bliznę.
10. Na dyktandzie w pierwszej klasie podstawówki napisałam ,,Juzek", dlatego nie dostałam szóstki. Kiedy obrażona wróciłam do domu, powiedziałam, że mój mąż nigdy nie będzie się tak nazywał, bo nie będę wiedziała, jak się pisze.
11. Kiedy coś mi się uda śpiewam ,,Can't touch this" MC Hammera dwadzieścia razy szybciej, niż normalnie. Do tej pory nie wiem dlaczego.
12. Po powrocie od dentysty zawsze zjadam pudełko lodów. 
13. Gdy byłam mniejsza, zachowywałam się jak chłopiec i chciałam wstąpić do wojska.
14. Niestety, bardzo źle znoszę krytykę i w żaden sposób nie potrafię tego zmienić. 
15. Kiedy się boję to płaczę i śmieję się na zmianę. 
16. Byłam laureatką wojewódzkiego konkursu literackiego, a gdy teraz czytam swoją pracę, nie mogę uwierzyć, że miałam aż tak bujną wyobraźnię i pisałam takie głupoty.
17. Mam 15 części simsów, ale nie, nie jestem uzależniona. Kocham tworzyć pokręcone rodziny z kosmitami, zdradami,wampirami. 


+ MAMY 1000 WYŚWIETLEŃ W DWA TYGODNIE, DZIĘKUJĘ! : *





4 komentarze:

  1. Simsy to nie gra, to styl życia:D

    OdpowiedzUsuń
  2. też śpiewam MC Hammera! coś po prostu jest w tej piosence : )

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedy nowy post?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedy doznam olśnienia i będę miała jakikolwiek pomysł c:

      Usuń

Napisz coś oryginalnego i daruj sobie złośliwości :)
xoxo, Aleksandra