sobota, 22 czerwca 2013

nieleniuch, podzielmy się radoscia i niewolnik

 Wszyscy pewnie nie wiedzą, dlatego przypomnę, że jeszcze 6 dni do wakacji! Stwierdziłam, że nie spędzę wolnego czasu na leniuchowaniu i to nie są tylko bezsensowne zapewnienia. Nie mam zamiaru wstawać o 12 i leżeć z brzuchem do góry całymi dniami. Wciągnęłam się w fitness i ćwiczę już 5 dzień, haha (: Dzisiaj od razu po wstaniu z łóżka poszłam pobiegać. Da się? Da się, nawet jak jest się największym leniuchem na świecie, a ulubionym hobby jest jedzenie. Do wszystkiego można się przekonać, nawet do porannego biegania! 



Podziel się radością, czyli dostałam prezent od siostry. I'm sooooo happy! Pierwszy prezent zdecydowanie od od serca! <3


 Nadszedł ten najszczęśliwszy, basenowy dzień. Jednak muszę przyznać, że grabienie i zbieranie kamyczków nie za bardzo mi odpowiada, no ale czego się nie robi dla takiego szczęścia. Chlapanie się w lodowatej wodzie to prawdziwa przyjemność!


Zmęczony, dumny i brudny niewolnik pracownik. Może tutaj nie rzuca się to tak w oczy, ale spaliłam sobie uda, nie mam pojęcia jak będę spała dzisiaj w nocy, bo nogi  pieką mnie bardzo bardzo.



1 komentarz:

  1. super basen, zazdroszczę! Nabrałem teraz ochoty na kąpiel w basenie :c .

    OdpowiedzUsuń

Napisz coś oryginalnego i daruj sobie złośliwości :)
xoxo, Aleksandra