niedziela, 8 grudnia 2013

świąteczne DIY, wersja III

To już trzecia odsłona ŚWIĄTECZNEGO DIY, mam nadzieję, że jeszcze nie ostatnia :) Tym razem zabieram się za gotowanie, a co! Specjalnie dla tego posta przedzierałam się w samym środku orkanu po zakupy, ale spokojnie, udało mi się!


Jak zwykle - musi być prosto i szybko. Na samym początku trzeba upiec babeczki. Ja dopiero drugi raz w życiu piekłam je sama. Znalazłam przepis na 12 sztuk, mi wyszło 24. Odmierzanie proporcji chyba nie jest moją mocną stroną...


Bardziej niż o samo pieczenie, chodzi mi dzisiaj o ozdabianie. Potrzebne będą precelki, biszkopty, czekolada na polewę i kolorowe, czekoladowe cukierki. 




Cukierki przykleiłam do biszkoptów na pisaki z Dr.Oectera. Później polałam babeczki czekoladą, na to położyłam wcześniej wspomniane biszkopty, dorobiłam rogi z precelków i oczy z cukierków.




Oczywiście to pora na moje ulubione zakończenie posta: I voilà! Niestety, nie próbowałam swoich babeczek z racji mojego adwentowego postanowienia, ale z oceny innych (głównie Seweryna, który nawet jakby były niedobre to by je zjadł i poprosił o kolejne) dowiedziałam, się, że są zjadliwe i bardzo smaczne. MasterChefie, NADCHODZĘ! 



13 komentarzy:

  1. Zostałaś nominowana do konkursu na moim blogu, bo bardzo podoba mi się twój blog, zapraszam do mnie są tam wszystkie szczegóły konkursu, wystarczy tylko, że zostaniesz moim obserwatorem i odpowiesz na pytania. :D
    Mój blog to : http://one-life-your-world.blogspot.com
    Zapraszam!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super to wyszło- smakowicie. Sama takie zrobię- a co :D
    http://pozytywizja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak pięknie wyszło ♥

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. mniam <3 świetnie to wyszło !
    Obserwujemy ?

    http://marttfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiem szczerze że tylko mi smaka narobiłaś ! Moja mama mnie by do kuchni nie dopuściła. Ostatnio piekłam ciasteczka i to chyba był ostatni raz moich kuchennych rewolucji :D No cóż...
    Cudny efekt ci wyszedł !

    http://bajkidziewczynazmarzeniami.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądają fantastyczne !!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. łooo, jakie ekstra! wyglądają wspaniale, pewnie też tak smakują♥ chyba namówię chłopaka na pieczenie! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny pomysł z tymi babeczkami ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. cudownie wyglądają i zapewne smakują tak samo :)

    enchanted--enchanted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Reniferki, wiedziałam od początku! :D Pycha, mniam i też mam takie podobne zamiar zrobić.:)
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Napisz coś oryginalnego i daruj sobie złośliwości :)
xoxo, Aleksandra